wtorek, 4 marca 2008

Ile jestem wart w łóżku za godzinę

Oto mój wynik:



Hurra!

Teraz Ty
sprawdź ile jesteś wart!

Giglo-meter - Tłumaczenie angielsko-polskie

What Is Your Gender? Twoja płeć?
Male Mężczyzna
Female Kobieta
Zaznacz odpowiedź i kliknij "Submit". Postępuj analogicznie w pozostałych przypadkach.

1.)How Tall Are You? Ile masz wzrostu:
I'm a Midget (Less than 51) Jestem drobny (mniej niż 152,5cm)
I'm Small (5'1"-5'6") Jestem mały 152,5-165cm
I'm Average (5'7"-6'0") Jestem przeciętny 167,5-180cm
I'm an Tall (6'0"-6'3") Jestem wysoki 180-187,5cm
I'm Sasqach (6'4"+) Jestem Yeti (ponad 190cm)

2.)Which Most Accurately Describes Your Body Type? Jakbyś opisał/a swój typ budowy
Athletic Atletyczny, chudy
Not Athletic, but not fat Nie atletyczny ale i niegruby
Heavily Muscled Muskularny (umięśniony)
Overweight Nadwaga
Obese Otyłyłość

3.)How Old Are You? Ile masz lat?
18-22
Younger Than 18 Mniej niż 18
23-26
27-30
Older than 30 Ponad 30

4.)Are You Disease Free? Czy jesteś zdrowy
Yes Tak
No Nie

5. What Is Your Sexual Orientation? Twoja orientacja seksualna
Heterosexual Only Heteroseksualna
Homosexual Only Homoseksualna
Bisexual Biseksualna
Swinger Swinger
Anything Goes Cokolwiek się nawinie

6.)How Many People Have You Slept With? Z iloma ludźmi spałeś
0, I'm a Virgin Jestem dziewicą/prawiczkiem
1-5
5-10
10-20
20+

7.)Do You Have Tattoos? Czy masz tatuaże?
No, None Nie, żadnego
I Have One Small One Mam jeden taki mały
I Have A Few Tasteful Ones Mam kilka świetnych
I Have A "Tribal Tatt" Mam dużo dużych tatuaży
I'm All Inked Up Jestem cały w tatuażach

8.)How Open Are You Sexually? Jak bardzo jesteś otwarty/a na sprawy seksu
Missionary Only, Thank Tylko pozycja misjonarska
I Like Trying New Things Lubię próbować nowych rzeczy
I'll Do Things You Have Never Even Heard Of Zrobię rzeczy o których nie słyszeliście
The Kinkier, The Better Im bardziej dziwacznie tym lepiej
I'm A Celibate Eunuch Jestem w celibacie lub jestem eunuchem (nie mam jaj)

9.)How About Piercings? Sprawa kolczyków?
Ear/Ears Only Tylko uszy
Eyebrow, Nose, or Lip Brew, nos lub usta
Tongue Język
None Nie
Genitals Genitalia

10.)What Is Your Education Level? Twój poziom edukacji
High School Dropout Wyrzucono mnie ze szkoły średniej
High School Diploma Ukończyłem szkołę średnia
2 Year Degree Licencjat
4 Year Degree Magister
Masters Degree or Higher Doktor lub wyższy tytuł

11.)What Size Is Your Penis? Rozmiar penisa
Micro (1-2") Mikry 2,5-5cm
Small (3-4") Mały 7,5-10cm
Average (5-6") Średni 12,5-15cm
Large (7-8") Duży 17,5-20cm
Freaky Big (9+) Ogromny 22,5cm+

12.)How Would You Describe Your Style? Jakbyś określił/a swój styl
Trendy Modny
Eclectic Eklektyczny
Casual Przypadkowy
Sexy Seksowny
Professional Profesjonalny

13.)What Is Your Conversation Style? Styl prowadzenia rozmów
I Usually Lead A Conversation Inicjujący
I Am Honest and Open Szczery i otwarty
I Usually Am Led In Conversation Brak inicjatywy
I Am Reserved and Closed Off Z dystansem i zamknięty
I'm An Open Book, To a Fault Otwarta księga, niczego nie ukryjesz

14.) Do You Suffer From Any OF The Following? Czy cierpisz na jedno z poniższych?
Night-Time Snoring Chrapanie
Halitosis Cuchnący oddech
Hypoacitive Sexual Desire Disorder Problemy seksualne, impotencja, brak pociągu, itp.
Hyperactive Sexual Desire Disorder Nadaktywność seksualna
Nothing Nic z powyższego

15.)What Would You Rather Do On A Friday Night? Co będziesz robił/a w piątek wieczorem?
Dinner And A Movie Jadł/a i oglądał/a film
Dancing At A Club Tańczył z klubie
Bowling Grał/a w kręgle
Staying In To Read Czytał/a książkę
Stay In To Have Sex Uprawiał/a seks

16.)How Worldly Are You? Jesteś obierzyświatem?
I've Never Left My State Nigdy nie opuściłem swojego województwa
I've Never Left The Country Nigdy nie byłem poza krajem
I Enjoy International Travel Lubię międzynarodowe wycieczki
I Have Lived Overseas And Traveled Extensively Żyłem i podróżowałem za morzami i oceanami
I Have Agoraphobia Mam lęk przestrzeni

17.)What Do You See In This Inkblot? Co widzisz na tym kleksie?
I See A Scary Face In The Cards Przerażającą twarz
I See Some Sexual Imagery In The Card Jakiś seksualny akt
It Looks Like We Are Looking Down On Some People Wygląda jakbym patrzył na ludzi z góry
I See A Mask Widzę maskę
I See A Flower Widzę kwiat

18.)Which Foods Do You Prefer Most? Twoje ulubione jedzenie
Chocolate Czekolada
Spicy Foods Pikantne dania
Big Mac & Supersized Fries Big Mac i ekstra duże frytki
Oysters & Shellfish Ostrygi, skorupiaki i mięczaki
I don't eat, and if I do, I'll throw it up Nie jem i jeśli muszę wyrzucę to

19.)What Do You Usually Do After Sex? Co robisz po seksie
Immediately Fall Asleep Natychmiast zasypiam
Smoke a Cigarette Palę papierosa
Shower Biorę prysznic
Snuggle/Spoon Jestem wyczerpany, tulę się, umizguję z partnerem
Get The Hell Out Idę gdzieś w cholerę

20.)What Matters Most In Your Partner? Co jest najważniejsze u Twojego partnera?
Personality Osobowość
Wealth Bogactwo
Sexual Attraction Atrakcyjność seksualna
Humor Poczucie humoru
I Take What I Can Get Biorę wszystko co on/a mi może dać

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

zacina sie na jaki jestem wysoki i dupa